Follow on Bloglovin

Sunday, September 8, 2013

Frøken Larsen

I går etter jobb, var vi en liten gjeng hos Andrea som vorset. Deretter dro vi til byen, men fikk aldri bestemt oss for hvor vi skulle gå inn. Etter nesten halvannen time med vandring fra utested til utested, ente vi opp på en plass som heter Frøken Larsen. Var der en halvtime før jeg og Tor Magnus ble slitne og til slutt syklet hjem. Go utelivet i Kristiansand. Neida. Greia er det at neste gang må vi bestemme oss for hvor vi faktisk skal, og gå rett dit.

Dette hadde jeg på meg i går. Alt er fra Bik Bok utenom veska og skoene. Veska er fra Bianco og skoene er fra Shalam.



2 comments:

  1. Åå, Camilla <3 Tusen takk for den koseligste kommentaren på bloggen min! Kjempemoro at du har begynt å hverdagsblogge igjen, gleder meg til å følge med :)

    klem!

    ReplyDelete